מהי מרכזיה לעסקים?
מרכזיה לעסקים היא מערכת טלפוניה, המיועדת בעיקר לעסקים בזכות תכונות ייחודיות, אשר עוזרות לעסק להתנהל טוב יותר ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלו. בנוסף, היא מאפשרת זמינות גבוהה יותר וכך עוזרת למנוע מצבים של לקוחות מתעניינים שנופלים בין הכיסאות.
סוגי מרכזיות
ישנם שני סוגים עיקריים של מרכזיות לעסקים: מרכזיה וירטואלית ומרכזיה רגילה. ההבדל העיקרי ביניהן הוא, שהמרכזיה הוירטואלית יושבת על ענן וכך ניתן להשתמש בכמות בלתי מוגבלת של קווים במקביל לעומת המרכזיה הרגילה, בה כמות הקווים היא מוגבלת וכרוכה בעלויות גבוהות יותר מאשר עם מרכזיה וירטואלית. בנוסף, המרכזיה הוירטואלית איננה דורשת חיווט של כל טלפון בנפרד וכך ניתן לשמור על מראה אסתטי יותר של המוקד או המשרד. עובדה זו גם תורמת למראה מסודר יותר בעיני העובדים ומאפשרת עבודה מסודרת יותר.
היתרונות לעסקים
כאמור, מרכזיה לעסקים היא בעלת תכונות ייחודיות, המהוות יתרון גדול לעסקים. לדוגמה, האפשרות להתחבר למערכת ניהול קשרי הלקוחות של העסק וכך ניתן לנהל מעקב יעיל יותר אחר הלקוחות המשלמים והלקוחות הפוטנציאליים של העסק, אשר תורם רבות להגדלת כמות הלקוחות ולהגדלת ההכנסות של העסק.
ניתוב שיחות
כאשר אדם מתקשר אל בית העסק, הוא מתקשר כדי לשוחח לגבי נושא מסוים, אבל הוא לא רוצה לזכור מספרי טלפון שונים עבור כל נושא. בעזרת ניתוב של השיחות, באפשרותו להתקשר למספר אחד ולהגיע אל הנציג הרצוי לו, שייתן לו מענה בנושא המסוים לגביו הוא התקשר.
מספר וירטואלי
מרכזיה וירטואלית היא בעלת יתרון נוסף על פני מרכזיה רגילה והוא, שהמספר הוא לא קווי אלא וירטואלי. המשמעות היא, שכאשר הלקוח מתקשר למספר של העסק, הוא לא יודע אם הוא מגיע למשרד, מוקד או אפילו אל הטלפון הסלולרי של בעל העסק. מבחינתו, הוא מקבל מענה וזה כל מה שחשוב לו. באמצעות מרכזיה וירטואלית ניתן להגדיר כל מספר כיעד לשיחות נכנסות של בית העסק.
קשר יציב עם הלקוחות
מלבד הזמינות הגבוהה, המוצעת למשתמשי מרכזיה לעסקים, ישנו יתרון נוסף שעוזר לשמירה על קשר עם הלקוחות. המרכזיה מקושרת למערכת ניהול קשרי הלקוחות של העסק וכך, בכל פעם שמתקשר לקוח ממספר הטלפון השמור המערכת, פרטיו עולים באופן אוטומטי וכך ניתן לשמור על רמת שירות גבוהה וכל יעילות העבודה מול הלקוח, גם אם הוא מקבל שירות מנציגים שונים.
למי זה מתאים?
מרכזיות לעסקים מתאימות לכל סוגי העסקים, בהם נדרש קשר טלפוני עם הלקוחות, או במילים אחרות – לכל עסק. בין אם מדובר בעסק גדול או בעסק קטן, הקשר עם הלקוחות הוא חשוב והלקוחות מעוניינים בתקשורת נוחה ויעילה. לכן כל עסק יכול ליהנות מהיתרונות של מרכזיה לעסקים.
לסיכום
מרכזיות לעסקים הן כבר נחשבות כסטנדרט הן בעסקים קטנים והן בעסקים גדולים. למעשה, לקוחות רבים כבר מצפים לשמוע את מערכת ניתוב השיחות כשהם מתקשרים לעסקים השונים, שירות שנותן להם תחושת ביטחון מפני שכך הם חשים, שהם יוצרים קשר עם חברה גדולה ויציבה.
בנוסף, מרכזיה וירטואלית היא בעלת יתרונות שונים, ביניהם גם כלכליים, על פני המרכזיה הרגילה ובנוסף ליתרונות הקיימים של המרכזיה הרגילה לעסקים השונים ולכן, אם אתם שוקלים לרכוש לעסק שלכם מרכזיה, מרכזיה וירטואלית היא הפתרון המושלם עבורכם!