היום: יום חמישי 21 נובמבר 2024
הפורטל הישראלי
להתפתחות אישית ועסקית

שיווק

עשרת הדיברות לשכנוע משקיע בצורה היעילה ביותר

אתם בפגישה עם משקיע פוטנציאלי או לקראת פגישה עם משקיע פוטנציאלי. ברצונכם להציג בפניו את הרעיון ואת התכנית העסקית שלכם, על מנת לגייס כסף עבורה. כיצד להציג את התכנית בצורה אפקטיבית ואטרקטיבית? כיצד למקסם את הסיכוי לגייס כסף באותה פגישה או מאותו משקיע? להמשך קריאה

עשרת הכללים לפגישה ראשונה מוצלחת עם לקוח

לפגישה חשובה עם לקוחות יש להתכונן ממש כשם שמתכוננים למבחן או לראיון עבודה חשובים – ביסודיות ובמקצוענות, ומבלי להקל ראש. הכנה טובה היא המפתח להצלחת הפגישה. להמשך קריאה

טקסט פרסומי – עצות מזיקות

עצה מזיקה ראשונה: תתחילו מהמלים: "אם אתם רוצים...". הלקוח ישר מתחיל לחשוב האם הוא מעוניין בשירות (מוצר) שלכם או לא. בדרך כלל הוא מגיע למסקנה שבינתיים לא... להמשך קריאה

נשרף העסק מה עכשיו - שיווק למתחילים

קמת בבוקר ליום סגרירי במיוחד, בלשון המעטה: העסק נשרף. השולחנות, הכסאות, המחשבים, הסחורה – הכל הלך. לא הציתו אותו – הוא פשוט נשרף, ככה, בלי סיבה. אתה עומד מול הפחמים ושואל עצמך: מה עושים עכשיו? ואז מופיעה "פיית העסקים השרופים" ואומרת לך: ...
להמשך קריאה

אמנות השכנוע – שיפור יכולות המשא ומתן עם לקוחות

המשא ומתן עם הלקוח מתחיל למעשה מרגע הפניה הראשונית שלכם אליו, ונמשך לכל אורך הקשר שלכם עם הלקוח, לרבות לאחר השלמת העסקה, כאשר אתם מעוניינים לשמר את הלקוח ולעשות איתו עסקאות נוספות בעתיד.
להמשך קריאה