הטקסטים של הפרסומות באינטרנט שונים ממודעות הפרסום המודפסות בעיתונים, וזה בגלל העובדה שמבקרי האתרים לעיתים רחוקות מאוד קוראים את דפי ה-web במלואם – מילה לאחר מילה. הם קוראים אותם ברפרוף, ו"חוטפים" מלים ומשפטים בודדים. להמשך קריאה
כשאתם נוסעים במכונית במהירות מסוימת, מה ניתן לעשות כדי לנסוע מהר יותר? אתם יכולים ללחוץ חזק יותר על דוושת הדלק. לחילופין אתם יכולים להוריד רגל מדוושת הבלם. ואיך לעזור ללקוח להוריד את הרגל מבלם הקניות אצלכם? להמשך קריאה